Congrats kawan !


Hai !
Hari nie ayu bace status izudin. .
dia cakap dia dapat sekolah kat tanjung puteri !
Happy nye aku ! sebab dia dpt skolah kat situ . .
tp dlm kegembiraan ayu tu , tak semuanye gembire . .
ade jugak sedih . . sebab banyak kenangan manis ayu dengan dia . .
alahai , , jiwang nye ayu ! pindah sekolah jew , bukan pindah rumah . .
HAHA ! bunguxx kan ??
nak tgok gamba-2 ayu dengan dia ? banyak tau . .
tapi ade 4 je lah  .. HEHE !





Amacam sweet tak ?
kompem lah korang lagi sweet !
lagipun semua nie kenangan jew . .
HAHA ! ayu cume kawan je ngan dia. .
Gamba sikit , tp kenangan banyak !
HAHA ! gedik tak ayat ayu ? gedik kan ?
pasni ayu nak tampar muke siape? ayu nak cubit perut siape lak ?
HAHA ! ayu suke tampar muke dia , main-2 dgn rambut dia , cubit perut dia . .
dia tak balas balek pun . .
kalau ayu wat cm nie kat owg lain , kompem kne  balek . .
tapi dgn izudin nie , dia tak wat ape-2 . . dok diam je .. mcm patung. . 
haha !
Korang tak suke ape yg ayu update ?
get out from this blog je la keyh . .

to izudin!
Hooyy budak kecik !
Congrats dapat sekolah kat tanjung puteri . .
kau belajar betul kat sane . . kau jgn nak mengade tidor dalam kelas jew .. 
Belajar weyh ! HAHA !
Jangan lupe pulak ! cari awek untuk diri kau satu . .
cari kan untuk aku sekali weyh !
HAHA ! 
aku gurau jew lah . . cari kan untuk kau je . .
untuk aku tak payah . .
tu je aku nak cakap kat kau . . HAHA ! 
bye weyh !

Dah bace ? Rate lah perasaan korang lepas bace post ni.