Cerita tiada akhirnye..


 

Hai . 
Okayy memang sedihh gilaa hari niyy . sedihh tahu sedihh ??
Rase nak meletop je jantung niyy ? tahu meletup ??
Air mate niyy rase nak keluarkan .. Tapi kne tahann .
Actually dah penat dah niyy .. dah penat nak menahan ..
Penat sangat .. dah tak tahan dah.. rase nak jerit ..
rase nak peluk kawan yg boleh faham ayuu .
sambel-2 peluk kawan tu rase nak nangis puas-2 ..
ade siape-2 yang sudi ?? Mesti lah tak ade kan ?? :(

Kenape jadi macam niyy ?
Kenape susah sampai mcm niyy ?
Kenape rase sedih dia sampai mcm niyy ?
Tak kuat sebenarnye..Aku lemah sebenarnye..
Sampai bile aku kena ukir senyuman sedangkan aku sedih .
Subhanallah.. Aku tak kuat..Aku tak larat...
Apesal niyy ?? 
sampai bile nak jadi macam niyy ?? sampai bile nak hidup dengan bayang2 dia.?
Tak pernah-2 aku lemah sampai macam niyy sekali..

Ape yg patut aku buat sekarang niyy ??
Mengalah ?? Lepaskan je dia?? Lupekan dia?? teruskan mengharap??
Macam mane aku nak lupekan dia ??
Mane-2 aku pegyy , bayang-2 dia ade ..
Macam mane nak lupe ?? Tak kan lah nak kena pindah .?
dia senang lahh.. dia LELAKI...senang-2 je lupe..senang je dapat baru..
Dia dah maken HOT , MARKET ..
senang2 je dia dapat.. :)
Akuu niyy ape ade weyy ? sumpah aku tak ade ape-2..
aku tak cun + hot + gorgeous mcm perempuan lain..

Ayu berharap sangat..
rase sedihh niyy sekejap jew..
yang paling penting.. ayu harap sangat..
bayang-2 dia tak ade bile ayu pegy mane-2 .
sbb memang banyak gilaa kenangan dengan dia..
dekat Permas niyy . rase nye , hampir semua tempat ayu pernah jalan dengan dia..
Ya Allah .. Kuatkan semangat aku..
:)

Dah bace ? Rate lah perasaan korang lepas bace post ni.